Megdöbbentem.
Az ízesített ásványvizeket eddig kerültem, de most annyira megnőtt a választék, elöntötték a polcokat az ízes vizek, hogy egyre többet kipróbálok közülük. Már figyelem, hogy ki gyártja, milyen az íze, van-e benne cukor, mennyibe kerül, ilyenek.
A citromos víz alap, ha például mentával vagy grapefriuttal párosítják, az kicsit feldobja. Az almás-körtés már ínyencség számba megy, bár amióta a tiszta víznek is marhára körte íze tud lenni, kétkedve nézek a dobozos körtelevek felé. Lehet, hogy az csak a színanyagok miatt körte színű?
De a marketingesekre nagyon haragszom. Amikor hosszasan válogatom a vizek közül a legjobbat a legjobb áron, és otthon jövök rá, hogy a rohadékok 1 literes palackokat sóztak rám a szokásos 1,5 literes helyett, ráadásul 6 darabos packban, akkor becsapva érzem magam és pokolra kívánom az összes marketinges fejet, aki a napi 8 óráját azzal tölti, hogy kitalálja, mi a legjobb módja a fogyasztók megtévesztésének. Jól megspammelném mindet sms hirdetéssel. 60 db/perc, csak győzze kitörölni a készülékéről. Megérdemli.
Eszter
15 éve
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése