Panasz 2: most meg ok nélkül kikapcsolták kb 30 ember telefonját egy apró, adminisztrációs hiba miatt. Volt egy számlánk, jött a felszólító levél, 5én befizettük, 8án megkapták a pénzt, de a híváskorlátozási folyamat ennek ellenére végigfutott és 14én kikapcsolták az
összes telefonunkat. Reklamáltam, azt mondták bocs, visszakapcsolták. Letettük. Hívást nem engedélyeztek továbbra sem. Visszahívtam őket, mondták, hogy higgyem el, vissza van kapcsolva. Mondtam, hogy higgyék el, nem tudok hívást indítani. Ment a ping-pong egy ideig, hogy ki hisz hamarabb a másiknak. Kértem a telefonos műszaki segítséget, ők valahogy megoldották. Azóta a datacsomagok tűntek el, azok miatt kell egyesével telefonálnunk, hogy egyesével kapcsolják vissza a szolgáltatásokat, mert nem véletlenül fizetünk értük. Agyrém.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése