kedd, február 13, 2007

Bugyikék propeller

A panaszáradatom következő célpontja a propelleres telefontársaság, aminek elvileg kiemelt ügyfele vagyok. A minap azzal örvendeztettek meg, hogy vasárnap este közölték velem az ügyfélszolgálatosok a telefonban, hogy hívjam vissza őket másnap, munkaidőben, mert én most itt vasárnap este a lakossági ügyfélszolgálattal beszélek, a kiemelt ügyfelek osztálya (értsd: az öltönyös ügyfélszolgálatosok) csak hétfőtől péntekig dolgoznak.

Vagyis, nem tudnak kiszolgálni engem, _mert_ kiemelt ügyfél vagyok, ha sima lakossági ügyfél lennék, elintéznék, amit kérek, de így nem. Tök logikus, köszi szépen.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Rosszfelől nézed a helyzetet. Kiemelt ügyfél vagy, mert fontos ember vagy - de *annyira*, hogy feltételezik, hogy hétvégén nemcsakhogy nem dolgozol, de nem is telefonálsz.
Több optimizmust, kérem! :-)

szokoz írta...

Legközelebb letagadok mindent, és úgy teszek, mintha simalakossági ügyfél lennék. Tuti befutó.

Névtelen írta...

Nyugi, amint kiderül a telefon- vagy ügyfélszámod, leesik nekik a tantusz és jön a "szíveskedjen munkaidőben keresni az illetékest" duma. Szóval kár a gőzért. :-)

szokoz írta...

arghhh...