Egy ideig megálltam, hogy ne hozzam szóba, de nap mint nap eszembe jut és még mindig röhögök a történteken: hol volt, hol nem volt, volt egyszer egy régi-régi munkahely..
Hogy nem tudtam azonosulni a parasztvakító rongyrázással, azt a mai napig nem bántam meg. Volt, hogy azt hittem, onnan megyek majd nyugdíjba, de egy ponton túl a leghatározottabban el akartam jönni onnan.
A cégvezetéssel voltak az első problémáim, egyszerű egyet nem értések, aztán a weboldal frissítés körül voltak nevetséges megnyilvánulások, szemet szúróan vad, nagyzoló jelzők tömege ('Élenjáró, európai színvonalú kommunikációs programokat alkotva emeljük magasabb szintre ügyfeleink üzletét folyamatosan új utakat mutatva az online kommunikációs piac fejlődésében'), hamis képek, amiket festettünk magunkról, miközben aki ismert minket, az tudta, hogy mi igaz és mi nem, szóval a hányinger kerülgetett mnden reggel az irodába lépve. Pedig én nem voltam közvetlen kapcsolatban az ügyfelekkel, mégis szarul éreztem magam tőle.
Pár évvel később, ismét a parasztvakítás elemeivel találkoztam a weboldalukon, amit most szándékosan nem linkelek be, nehogy növeljem a látogatottságukat. A legújabb sajtóközlemény szerint új igazgatóval bővült a menedzsment. Eddig sem volt kevés igazgatójuk, eddig is nevetséges volt az arány, de most, hogy 30 emberből 1 vezérigazgató és másik 6 valamilyen szakterület igazgatója, szerintem különdíjat is nyeretnének. Tehát 1 igazgatóra 3 mezei munkatárs jut. Ez igen.
Ráadásul. Eddig volt egy ügyfélkapcsolati igazgató. Mondjuk, hogy oké. Most az eddigi ügyfélkapcsolati igazgatóból partnerkapcsolati igazgató lett (!), és van egy új ügyfélkapcsolati igazgató. Hogy milyen fontos különbség lehet az ügyfélkapcsolati és partnerkapcsolati igazgató között, ami miatt meg kell őket különböztetni, arról elképzelésem sem volt, ezért elolvastam a sajtóközleményt.
A sajtóközlemény szerint a partnerkapcsolati igazgató 'feladata a cég hazai és nemzetközi partnereivel szorosabb üzleti kapcsolatok és az ehhez kapcsolódó divízió kiépítése lesz'. Ó, hát így már minden világos. De csak addig, amíg az éleslátású weboldallátogatónak fel nem tűnik, hogy a menedzsment 7 tagja közül az egyiknek eddig is és ezután is dedikáltan a külföldi kapcsolatok ápolása volt a feladata.
De ami a legviccesebb, az a sajtóközlemény utolsó mondata, amiből megtudhatjuk, hogy a frissen kijelölt partnerkapcsolati igazgató fent említett feladata 'mellett az ügynökség legnagyobb ügyfeleinek egy része továbbra is direktben hozzá tartozik'. Úristen, itt minden a régi.
Eszter
15 éve
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése