Szeretnék néha ott lenni azokon a megbeszéléseken, amiken megszületik egy-egy óriásplakát képi anyaga, és az üzenet, ami összeköti a terméket a fogyasztóval. A szlogeneken szoktam igazán megütközni. Kinek, hogyan, hol és miért jut eszébe az adott termékről pont azt a mondatot megalkotni és pont azt a fotót / illusztrációt mellé rakni, ami a szlogenhez még köthető, de a termékhez már nem, csak éppen oda vonzza a tekinteteket. Ennyi agyalágyult lenne az országban, és mind marketingesnek adta a lágy fejét? Vigyen be magával valaki egyszer egy ilyen brainstormingra, hadd röhögjek egy jót.
Aktuális kedvencem a T-com plakátja: 'Vezetékes kapcsolat 24 órán át, 0 Ft/perc'. Mellette a képen egy magzat és a köldökzsinórja. Ezt csak hapsik találhatták ki.
Eszter
15 éve
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése